Nacido en Siria (2016)

1 stem

Denemarken / Spanje
Documentaire

geregisseerd door Hernán Zin

Syrië, Libanon, Turkije, Griekenland, Macedonië, Servië, Kroatië, Slovenië, Oostenrijk, Duitsland, België, Nederland... Mannen en vrouwen, kinderen en ouderen ontvluchten de oorlog en doorstaan de zwaarste tegenslagen. Maar nooit houdt de strijd op, ook niet als ze een veilige haven denken te vinden. De media doen verslag van hun vaak dodelijke reis in de vorm van statistieken. Deze documentaire laat aan de hand van de ervaringen van kinderen de menselijke realiteit ervan zien.