Il Tuttofare (2018)

Italië

geregisseerd door Valerio Attanasio
met Sergio Castellitto, Guglielmo Poggi en Elena Sofia Ricci

Antonio Bonocore is een student rechten die droomt van een contract bij de prestigieuze studio van zijn mentor, Salvatore "Toti" Bellastella. De hoogleraar strafrecht en advocaat is de non plus ultra bij Italiaanse advocaten. Antonio doet alles voor hem voor slechts een schamele vergoeding van de onkosten. Wanneer Antonio het staatsexamen voortreffelijk volbrengt, lijkt er een veelbelovende toekomst voor hem weggelegd. Toch vraagt Salvatore nog om een kleine persoonlijke gunst: Antonio zal moeten trouwen met Isabel, de Argentijnse minnares van Toti, om haar Italiaans staatsburgerschap te verzekeren.