Susu (2017)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Horror

geregisseerd door Yixi Sun
met Zitong Wu, Frederick Szkoda en Zhu Lin

Qi’an en Aimo zijn twee studenten die hechte vrienden zijn en in Londen wonen. Ze worden gevraagd de Chinese films van operaster Susu te vertalen en begeven zich naar het oude landhuis waar zij vroeger woonde. De twee voelen zich echter niet op hun gemak in het landhuis, en willen hun werk zo snel mogelijk afronden zodat ze terug naar huis kunnen. Daar komt verandering in wanneer de aantrekkelijke erfgenaam Benjamin plots voor de deur staat. Qi’an en Aimo worden allebei verliefd op hem. Hierdoor ontstaan er spanningen binnen hun vriendschap.