Made in Italy (2018)

Italië
Komedie / Drama

geregisseerd door Luciano Ligabue
met Stefano Accorsi, Kasia Smutniak en Fausto Maria Sciarappa

De vijftigjarige Riko is geboren en getogen in een Emiliaans stadje. Hij heeft een baan waar hij niet echt voor heeft gekozen en slaagt er met moeite in zijn ouderlijk huis te onderhouden. Hij heeft een grote vriendenkring, een gelukkig huwelijk en een ambitieuze zoon die aan de universiteit studeert. Desondanks is Riko kwaad op de maatschappij en wanneer hij de weinige zekerheden die hij koesterde verliest, neemt hij het heft in handen en kiest voor een nieuwe start.