Demi-Soeurs (2018)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Saphia Azzeddine en François-Régis Jeanne
met Sabrina Ouazani, Alice David en Charlotte Gabris

Lauren, een knappe 29-jarige it-meid, probeert het te maken in de modewereld door Parijse feestjes te bezoeken. Olivia, een 28-jarige psycholoog, heeft twee obsessies: de snoepwinkel van haar ouders redden en haar ideale echtgenoot vinden. Op de leeftijd van 26 woont Salma, een vurige jonge geschiedenislerares, nog steeds bij haar moeder in de buitenwijken. Hun wegen hebben geen reden om elkaar te scheiden. Tot de dag dat ze bij de dood van hun biologische vader, die ze nooit hebben gekend, samen een prachtig appartement in Parijs erven.