Canaries (2017)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door Peter Stray
met Robert Pugh, Hannah Daniel en Kai Owen

Steve Denis is dj van beroep en werkt in Londen. Het is nieuwjaarsavond en Steve keert terug naar de omgeving in Wales waar hij opgegroeid is. Hij geeft er een nieuwjaarsfeestje. De feestgangers komen echter in de problemen wanneer zij te maken krijgen met een invasie van buitenaardse wezens. Zullen Steve en zijn vrienden in leven blijven?

• vanaf 28 augustus te koop op dvd

avatar van Rickyman
De saaiste dj gaat terug naar Wales om met zijn even saaie vrienden een zeer saai nieuwjaarsfeestje te bouwen, waarbij ze het aan de stok krijgen met saaie buitenaardse wezens... Mannen in kanariegele regenpakken met gekleurde lenzen in en onhandige verlengde rubberen vingers....
Gewoon te simpel en goedkoop allemaal, niet eng spannend of leuk. Beetje saai ook.