Available (2016)

Drama / Thriller

geregisseerd door Les Mahoney
met Les Mahoney, Jana Podlipná en Mattea D'Amore

James Kane leeft een rustig leven en is al een tijdje onsuccesvol op zoek naar liefde. Emma, zijn ex-vriendin uit Duitsland, zoekt contact met hem via Facebook. De twee gingen uit elkaar toen Emma trouwde met Oskar, die recentelijk overleden is. Ze nodigt James uit naar Duitsland te komen en samen naar het Oktoberfest te gaan. James, die nog perplex staat van het plotseling herstelde contact, accepteert de uitnodiging. Eenmaal in Duitsland komt James echter terecht in een nachtmerrie en krijgt hij opnieuw te maken met vervelende zaken uit zijn verleden.