The Friggin' Mafia Movie (2001)

geregisseerd door Shawn Flanagan
met Richard Lynch, Shawn Flanagan en Rich Amooi

Vance Gordon is de regisseur van een maffiafilm, maar hij krijgt te maken met de nodige tegenslagen. Acteurs lopen weg, de cinematograaf heeft het script niet gelezen en een crewlid denkt dat hij geschikter is als regisseur. Chicago, een lid van het cateringsteam, neemt de hoofdrol op zich, maar ook dit lijkt van korte duur te zijn. Tot overmaat van ramp neemt Hollywood-acteur Richard Lynch de hoofdrolspeler in gijzeling. Het is aan Chicago om deze penibele situatie op te lossen. Hij zal hier al zijn acteertalenten voor moeten inzetten.