OMG, I'm a Robot! (2015)

Alternatieve titels: Ani Lo Ma'amin, Ani Robot?! | OMG, I'm a Robot?! | !?אני לא מאמין, אני רובוט

Israël
Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Tal Goldberg en Gal Zelezniak
met Yotam Ishay, Hili Yalon en Tzahi Grad

Danny is een emotionele jongeman die verlaten wordt door zijn vriendin. Hij voelt zich eenzaam en heeft een gebroken hart. Op een dag doet Danny de ontdekking dat hij geen mens is, maar een robot. Later ontdekt hij dat zijn vriendin hem niet verlaten heeft, maar dat ze is ontvoerd. Danny zet alles op alles om de liefde van zijn leven op te sporen en maakt daarbij gebruik van zijn robotkrachten. Zijn stoere baas en een kleine Joodse robot helpen hem tijdens zijn zoektocht.