• 8.297.260 stemmen

The Carmilla Movie (2017)

Komedie / Horror | 97 minuten

Genre: Komedie / Horror

Alternatieve titel: Carmilla

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Spencer Maybee

Met onder meer: Elise Bauman, Natasha Negovanlis en Annie Briggs

Plot The Carmilla Movie

Laura en Carmilla zijn twee vrouwen die samenwonen in een gezellig appartement in Toronto. Laura houdt zich bezig met journalistiek en Carmilla, die vroeger een vampier was, doet haar best een menselijk bestaan te leiden. De problemen beginnen echter wanneer Carmilla weer dorst krijgt naar bloed en wil bijten. Ondertussen krijgt Laura last van vreemde dromen. De twee schakelen de hulp in van oude vrienden om te ontdekken wat er precies gaande is.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Matska "Mattie" Belmonde

Danielle "Danny" Lawrence

avatar van Rickyman

Rickyman

Vreemd eigenlijk, dat hier nog zo weinig mensen zijn die deze film gezien hebben... Dit zou toch een hoog gewaardeerde en populaire film moeten zijn in een tijd waarbij veel aandacht uit gaat naar HLTB's. Wordt op IMDb over het algemeen ook zeer enthousiast ontvangen, mijn interesse was gewekt.
Een lesbische horror/komedie, over het stelletje Carmilla, die plotseling vampierneigingen krijgt en Laura die een enge droom had, gaan met hun lesbische vriendinnen en één gay naar een spookhuis om uit te zoeken wat er zoal aan de hand zou kunnen zijn...
Gezellig kletsen en kibbelen de vriendinnen wat af, in een aardige sfeervolle setting met hier en daar creepy geluiden (vooral bliksem en gedonder) en verder gebeurt er niet veel. Ze raken niet uitgepraat en ondertussen gemakshalve de horror en humor vergeten, ook de sexscene tussendoor bracht nauwelijks iets spannends noch iets interessants op.
Zie graag mooie vrouwen, maar nee,

ik kon het niet meer volgen.