House Shark (2017)

Komedie / Horror

geregisseerd door Ron Bonk
met Trey Harrison, Wes Reid en Michael Merchant

Het huis van Frank wordt aangevallen door een gevaarlijk, onbekend soort haai. Om de boel te redden schakelt hij de hulp in van twee personen. De eerste is Zachary, die gespecialiseerd is in het redden van huizen die aangevallen worden door haaien. De tweede is Abraham, een oudere voormalig makelaar. Het drietal zet alles op alles om de haai te doden en het huis van Frank te redden.

avatar van umbra
Wat een gedrocht was me dit. Ik had zalig foute horror comedy verwacht, maar deze was geen comedy en geen horror. Zo'n zwakke cast/personages ook, pure crap. 0* dus een halve hier.