Z-O-M-B-I-E-S (2018)

Alternatieve titel: Zombies

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Paul Hoen
met Milo Manheim, Meg Donnelly en Kylee Russell

'Z-O-M-B-I-E-S' speelt zich af in de fictieve wereld van Seabrook, een gemeenschap van koekjessnijders boordevol parmantige afspraken, 50 jaar na een zombie-apocalyps. Tegenwoordig vormen de zombies geen bedreiging, maar moeten ze in Zombietown wonen, een geïsoleerde, vervallen gemeenschap doordrenkt met hun unieke creatieve geest. Wanneer de zombies zich eindelijk mogen inschrijven op de Seabrook High School, ontmoet de charmante, charismatische zombie Zed, vastbesloten om football te spelen, de eerstejaars student Addison, die ervan droomt om een cheerleader te zijn - de ultieme vorm van status in Seabrook. Zed en Addison werken samen om Seabrook te laten zien wat ze kunnen bereiken wanneer ze hun verschillen omarmen en vieren wat hen tot een gemeenschap maakt.