Baby Geniuses and the Treasures of Egypt (2014)

Alternatieve titel: Baby Geniuses 4

Familie / Avontuur

geregisseerd door Sean McNamara
met Jon Voight, Skyler Shaye en Casey Graf

De kwaadaardige Big Baby ontsnapt uit de gevangenis. Samen met zijn vader gaat hij ditmaal op zoek naar schatten die te maken hebben met het heelal en de planeten, zodat ze terug kunnen keren in de tijd. Het "Baby Geniuses"-team zet alles op alles om vader en zoon te stoppen en de gestolen schatten in veiligheid te stellen. Maar zullen zij daar tijdig in slagen?