• 8.303.619 stemmen

6-Headed Shark Attack (2018)

Sciencefiction / Horror | 86 minuten

Genre: Sciencefiction / Horror

Alternatieve titel: 6 Headed Shark Attack

Geregisseerd door: Mark Atkins

Met onder meer: Chris Fisher, Brandon Auret en Jonathan Pienaar

Plot 6-Headed Shark Attack

"DON'T MIX WITH THE SIX!"

Een groepje mensen met huwelijksproblemen begeeft zich naar een afgelegen eiland om hun huwelijken te verbeteren. Ze komen in de problemen wanneer een reusachtige haai met zes koppen met strand terroriseert. Ze nemen het tegen de haai op, maar hebben maar weinig wapens voorhanden. Zullen zij een manier vinden om het monster te verslaan?

imageimage

avatar van Drifter

Drifter

Als iemand een film wilt maken om te bespreken hoe je in alles faalt om een goede film te maken zijn ze er goed in geslaagd.

Ik kan gaan opnoemen wat er allemaal niet klopt maar dat is dan anderhalf uur.

Mijn advies is om deze film niet te gaan kijken, ook niet om te zien hoe slecht deze is.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2005 berichten

Ik als liefhebber van oude Hollywood pulpfilms, Grindhouse movies (lowbudget, cult- en exploitatiefilms) en 13 in een dozijn films kan gelukkig wel films van dit niveau waarderen. Voor mij zijn al die dure Hollywood actie Blockbusters alla Iron Man, Avengers ect ook gewoon 13 in een dozijn popcornfilms, uiteraard van veel betere kwaliteit. Filmstudio The Asylum heeft zijn eigen kwaliteit en kwantiteit. 6 Headed Shark Attack is wederom zo'n vreselijk foute film en laat heel wat steken vallen, maar heeft toch wel voldoende actie en matige spanning voor mij dat het leuk blijft. En lachen natuurlijk vanwege de hachelijke acties. Een 6 hoofdige haai die de stranden op waggelt en de rotsen bekruipt, hilarisch. En dan zijn er mensen die dit soort films gaan en blijven kijken en vervolgens er verontwaardigd een slechte recensie over schrijven. Dat snap ik niet. Als ik dit soort "slechte" films niet wil zien dan haakte ik al af bij de titel van de film. Bij dit soort trashy B-films zal mijn stem dan ook nooit boven de 2.5 ster uitkomen. Dit is dan ook hoogste wat ik voor een trashy film als dit geef. Deze film geef ik een 1.5

avatar van restroom

restroom

Mijn kinderen lachen zich dood, omdat het zo slecht is... Dan is de haai weer klein, dan weer groot. Dus als het als hilarisch vermaak moet gelden voor kinderen, dan is het prima. Maar ik heb zelf denk ik zelden zoiets slechts gezien. 0,5 ster