Roll Red Roll (2018)

Documentaire

geregisseerd door Nancy Schwartzman
met Alexandria Goddard

Op een American football-feest in het voorseizoen in Steubenville, Ohio, vindt er in 2012 een gruwelijke misdaad plaats. Een tienermeisje wordt verkracht door de leden van het geliefde American football-team op de middelbare school. De zaak krijgt nationale aandacht en resulteert in de veroordeling van de twee belangrijke daders. Maar het was het verontrustende bewijs op sociale media dat online werd ontdekt dat voor de meeste opschudding zorgt.