Pimped (2018)

Australië
Thriller

geregisseerd door David Barker
met Ella Scott Lynch, Benedict Samuel en Heather Mitchell

Sarah Montrose is een vrouw die zich niet kan aanpassen aan de aanvaarde gedragsregels binnen de maatschappij. Ze worstelt bovendien met haar identiteit, verlangens en de liefde. Wanneer dit alles bedreigd wordt door een psychopaat doet ze er alles aan om de strijd tegen hem te winnen alsmede de strijd met haar eigen demonen.

avatar van DjFrankie
Zo de eerste stem . Dit is een redelijke wraakfilm. Het is geen snelle film, ondanks de korte speeldduur (79 minuten).

avatar van AniSter
Niets aan te merken op deze film. Rustige opbouw van de spanning met enkele onverwachte wendingen.

avatar van schumacher
Bizarre film toch wel en toch viel die nog mee, ik heb al veel erger gezien dan dit.
Niet top maar slecht was het nu ook niet.

avatar van Noodless
Vlotte thriller die een raar verloop kent en soms weet te verrassen. Echt spannend wordt het helaas niet.
Degelijk zonder meer. 6/10

Korte speelduur de film duurst maar 78 min. Verder een film die ik al vergeten ben.

avatar van boemboem27
na 20 minuten nog helemaal niks maar niks gebeurd.
dacht een beetje een intro of zo om het eea duidelijk te maken.
nee dit is echt niks