SuperGrid (2018)

Canada
Actie

geregisseerd door Lowell Dean
met Leo Fafard, Marshall Williams en Natalie Krill

De film speelt zich af in de nabije toekomst, waar mijnbouwconglomeraten Canada tot een woestenij hebben gemaakt. Twee broers moeten dezelfde weg afleggen die het leven van hun zus heeft opgeëist in hun zoektocht naar een mysterieuze lading. Onderweg krijgen ze te maken met wegpiraten, een bende rebellen en elkaar.

avatar van Shadowed
Ziet er gaaf uit, maar acteerwerk ziet er soms wat houterig uit.

Ik hoop op een soort Revenge (2017) die ik echt geweldig vond!

avatar van schumacher
1.5 voor de leuke poster.
Voor de rest? Overslaan.

avatar van perceived
Vermakelijke apocalyptische B-Actie van de regisseur van WolfCop (2014)

Verhaaltje stelt uiteraard niet zoveel voor, maar vermakelijk was het zeker. De chemistry tussen de twee broers, die elkaar niet zo liggen, is wel leuk. Beetje humor en de oldschool ("Mad Max") vibes erbij maakt het af.