Tam Jeong 2 (2018)

Alternatieve titels: The Accidental Detective 2 | The Accidental Detective 2: In Action | 탐정: 리턴즈

1 stem

Zuid-Korea
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Eon-hie Lee
met Yeong-hie Seo, Sang-Woo Kwon en Kwang-soo Lee

Kang Dae-Man verkoopt zijn stripboekwinkel en opent een privé-detective-agentschap zonder het aan zijn vrouw te vertellen. No Tae-Soo is een voormalige rechercheur en hij werkt nu samen met Kang Dae-Man in dat particuliere onderzoeksbureau. Ze werken samen met Yeochi die een cyber-privé-detective-agentschap uitbaat.