• 8.297.532 stemmen

Alternatieve titel: Lo Más Sencillo es Complicarlo Todo

Oorsprong: Mexico

Geregisseerd door: Rene Bueno

Met onder meer: Alosian Vivancos, Danna Paola en Marjorie de Sousa

IMDb beoordeling: 3,8 (678)

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Como Va

Renata is al een tijd verliefd op Leonardo, de beste vriend van haar halfbroer die enkele jaren ouder is dan zij. Renata is van mening dat zij inmiddels oud genoeg is voor een relatie met Leonardo. Hij komt echter in contact met de beeldschone Susana en krijgt een relatie met haar. Renata is echter vastbesloten Leonardo voor zich te winnen en komt met een plan.

imageimageimage

avatar van Zwolle84

Zwolle84

Echt niet vol te houden. Dat wicht tettert letterlijk onafgebroken in sneltreinvaart door zonder dat er ook maar iets semi-interessants gebeurt. Na een halfuurtje had ik méér dan genoeg gezien. Normaal stem ik dan niet, maar hier is het eindoordeel wel duidelijk.

avatar van IH88

IH88

Como Va

Matig. Vooral het begin is echt verschrikkelijk, en het constante geouwehoer van Danna Paola gaat op je zenuwen werken. Vooral omdat er weinig interessants of opzienbarends uitkomt. Na een tijdje wordt het wel wat beter, en er zitten een aantal leuke scènes in. Maar er is niets wat je al niet eerder hebt gezien. Paola is vooral vervelend, en haar geforceerde ommezwaai komt dan ook als mosterd na de maaltijd.