Spievankovo a Kralovna Harmonia (2017)

Alternatieve titels: Spievankovo and Queen Harmonia | Spievankovo a Kráľovná Harmónia

Slowakije
Avontuur / Muziek

geregisseerd door Diana Novotná
met Richard Canaky, Mária Círová en Marián Labuda

Koningin Harmonia heerst over het sprookjesrijk Spievankovo. Haar rol is om er voor te zorgen dat de muziek en het goede humeur nooit verdwijnt uit Spievankovo. Op dat gebied gaat het de laatste tijd niet goed. Muziekinstrumenten liggen onder een dikke laag stof en goedgehumeurd is niemand meer. De koningin vraagt Spievanka en Zahrajko om haar te helpen de orde te herstellen.