• 8.303.631 stemmen

Genre: Drama

Geregisseerd door: Kent Jones

Met onder meer: Mary Kay Place, Jake Lacy en Estelle Parsons

Plot Diane

De zeventiger Diane is weduwe wier leven wordt gedicteerd door het helpen van andere mensen. Doorheen de dag serveert ze voedsel aan daklozen, bezoekt ze lijdende vrienden en poogt ze in contact te komen met haar drugsverslaafde zoon die haar voortdurend wegduwt. Het duurt niet lang meer vooraleer ze oog in oog komt te staan met haar eigen leven en identiteit. Hierdoor drijven herinneringen naar boven waaraan ze liever niet meer wordt herinnerd.

imageimage

avatar van Binoche

Binoche

Prachtig geacteerd klein familiedrama, met een sterke rol van Mary Kay Place. Bewust klein, zonder onnodig melodrama, is dit een film die je met name kijkt voor de acteurs en het verhaal, minder voor de technische uitwerking.

avatar van John Milton

John Milton

Die reviews zijn niet mis. Benieuwd of deze hier in 2018 nog te zien valt, desnoods op VOD.

avatar van John Milton

John Milton