Abdel et la Comtesse (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Isabelle Doval
met Charlotte de Turckheim, Amir El Kacem en Margaux Chatelier

Wanneer de graaf sterft, moet de gravin van Montarbie d'Haust de titel van adel en het domein aan een man van het gezin overbrengen, conform de traditie van de aristocratie. Ze wil het domein niet overhandigen aan Gonzague, een arrogante en hebzuchtige neef, in plaats van aan haar dochter. Maar dan zoekt Abdel, een vindingrijke en slimme jongeman, zijn heil in het kasteel. De twee komen uit totaal verschillende werelden maar kunnen blijkbaar elkaar helpen.