Meditation Park (2017)

Canada

geregisseerd door Mina Shum
met Pei-Pei Cheng, Sandra Oh en Tzi Ma

Het leven van Maria, een trouwe 60+ huisvrouw, komt volledig op haar kop te staan wanneer ze in de broekzak van haar echtgenoot bewijs vindt dat hij toch niet de perfecte man is die ze dacht dat hij was. Na jaren van braaf gehoorzamen komt ze voor zichzelf op en begint de wereld vanuit een heel nieuw perspectief te zien. Haar zoektocht naar de waarheid brengt haar op een onverwacht avontuur vol vrijheid en onverhoedse vriendschappen.