Blood Mountain (2017)

Canada
Thriller

geregisseerd door Jason Wan Lim
met Joe Perry, Stafford Perry en Joshua Murdoch

Colt Carson gaat er samen met zijn vervreemde broer Paul en enkele anderen even tussenuit om te gaan mountainbiken. Colt laat zijn vrouw en jonge zoontje thuis achter en verheugd zich erg op het uitje. Het uitje krijgt echter een heel andere wending, wanneer één van de vrienden verdwijnt. Colt en de anderen komen tot de ontdekking dat de bewoners uit de omgeving kwade plannen met hen hebben. Colt zal alles op alles moeten zetten om te overleven, zodat hij zijn gezin weer kan zien.