Lefteris Dimakopoulos (1993)

1 stem

Griekenland / Duitsland

geregisseerd door Periklis Hoursoglou
met Nikos Georgakis, Maria Skoula en Nikos Orphanos

Lefteris wil een succesvolle en vrije man worden. Hij verlaat zijn boerendorp om te studeren aan de Polytechnische Universiteit van Athene. In Athene woont hij samen met zijn vriendin Dimitra, ondanks het verzet van zijn oom die zijn studie financiert. Na verloop van tijd voelt Lefteris dat zijn relatie met Dimitra zijn ambities in de weg staan en hij verbreekt de relatie. Jaren later is hij een succesvolle ingenieur geworden, maar een bezoek van zijn beste vriend herinnert hem aan de verloren liefde met Dimitra.