Que Baje Dios y lo Vea (2017)

Alternatieve titel: Holy Goalie

Spanje

geregisseerd door Curro Velázquez
met Macarena García, Alain Hernández en Karra Elejalde

Nadat hij controverse heeft opgewekt tijdens zijn zendingswerk, wordt pater Salvador overgebracht naar St. Theodosius, waar de regels zo strikt zijn dat zelfs haargel een zonde is. Het klooster is echter in financiële moeilijkheden en staat op het punt om aan een hotelketen te worden verkocht. De enige hoop ligt bij Salvador, een voormalige voetballer, belast met het transformeren van enkele novicen in een team dat goed genoeg is om het Clerum-kampioenschap te winnen waaraan een aanzienlijke som geld gekoppeld is.

Teaser