ad

Geregisseerd door: Ernie Barbarash

Met onder meer: Scott Adkins, Andy On en Lily Ji

Releasedatum: 20 maart 2019

Over Abduction

Quinn wordt wakker in een fontein in een park in Ho Chi Minhstad. Hij heeft geen idee wie hij is en hij weet niet hoe hij er terechtgekomen is. Terwijl Quinn door de straten van de grote Vietnamese stad loopt, probeert hij herinneringen uit zijn verleden aan elkaar te koppelen. Ondertussen wordt hij achterna gezeten door mysterieuze personen.

imageimageimageimageimage

avatar van DiamondsRealDeal

DiamondsRealDeal

• 2085 stemmen

Tjonge, dat verhaal hebben we ook nog nooit gehoord zeg

Abduction - Official Trailer (2019) Scott Adkins / Andy On - YouTube

Ik had niet verwacht dat de film een vleugje sci fi zou hebben.

Goedemiddag,

Iemand enig idee wanneer deze film in Nederland uitkomt?

Ras-B schreef:

Goedemiddag,

Iemand enig idee wanneer deze film in Nederland uitkomt?

Er is nog geen NL release datum bekend. Op dit moment is de film alleen nog maar in China en Zweden gereleased.

Ras-B

Bedankt voor je reactie, Dida.

Nog even afwachten. Weet je toevallig wanneer The Bouncer/Lukas met J.C. Van Damme en Attrition met Steven Seagal in Nederland uitkomen?

Zie je reactie tegemoet. Alvast bedankt!

Ras-B

Abduction, zojuist gezien en wederom genoten van Scott Adkins. Het verhaal is redelijk, speciaf effects kondem beter. Maar mooi gechoreografeerde martial arts van Tim Mann als Fight Choreographer. Al met al iets minder dan Triple Threat en Accidental Man maar zeker goed genoeg. 4 sterren voor Abduction.

avatar van schumacher

schumacher

Redelijke film, het begon goed, derna zakte het wat in, teveel dom geleuter, derna was het weer beter met hier en daar leuke gevechtscenes. Wel niet de beste film met Adkins.

Die vorige film van in een cafe vond ik veel beter.

avatar van boemboem27

boemboem27

is geen onaardige film om een keertje gezien te hebben

deze aktiefilm gecombineerd met sf vond ik best wel geslaagd.

vele mooie martial arts scenes.

avatar van FritsHeat

FritsHeat

Tjonge, geven mensen echt 3 en 4 sterren als score. Dit was weer een matige film.

DiDa

Matige sf actie film. De actie is prima en de locatie ook eens verfrissend (normaal gesproken zien we altijd Roemenië of Bulgarije in dit soort producties). Andy On is overtuigender dan Adkins in deze prent. Adkins is natuurlijk geen grote acteur, maar zijn acteerprestatie was in deze film wel onder de maat. Verder was de actie prima en was ik ook wel benieuwd waar de plot heen zou gaan.

De film heeft een lekker tempo met veel actie, maar helaas zorgde de finale ervoor dat deze film toch net een onvoldoende krijgt. CGI in low budget films is namelijk altijd een groot risico en niet zo'n goed idee.

2,5 ster

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag bekeken, wel een aparte film, had een soort Jason Bourne achtige film verwacht, maar het werd toch een andere film.

Hij is wel zijn geheugen kwijt, maar word ook achterna gezeten door rare types (aliens?) , later komt hij nog iemand tegen die hetzelfde heeft meegemaakt met zijn vrouw, met behulp van een vrouwelijke dokter gaan ze op onderzoek uit.

Vond het grootste deel wel aardig goed en voldoende actie en spanning, maar de laatste 20 min vielen mij toch wat tegen, teveel sf. gedoe met laserstralen etc.

Al met al wel een aparte sf film met actie, nog niet eerder gezien zoiets.

Daarom een redelijk onderhoudende film!