Abduction (2019)

China
Actie / Thriller

geregisseerd door Ernie Barbarash
met Scott Adkins, Andy On en Lily Ji

Quinn wordt wakker in een fontein in een park in Ho Chi Minhstad. Hij heeft geen idee wie hij is en hij weet niet hoe hij er terechtgekomen is. Terwijl Quinn door de straten van de grote Vietnamese stad loopt, probeert hij herinneringen uit zijn verleden aan elkaar te koppelen. Ondertussen wordt hij achterna gezeten door mysterieuze personen.

avatar van DiamondsRealDeal
Tjonge, dat verhaal hebben we ook nog nooit gehoord zeg

avatar van DiDa

Abduction - Official Trailer (2019) Scott Adkins / Andy On - YouTube

Ik had niet verwacht dat de film een vleugje sci fi zou hebben.

Goedemiddag,

Iemand enig idee wanneer deze film in Nederland uitkomt?

avatar van DiDa
Ras-B schreef:
Goedemiddag,

Iemand enig idee wanneer deze film in Nederland uitkomt?

Er is nog geen NL release datum bekend. Op dit moment is de film alleen nog maar in China en Zweden gereleased.

avatar van Ras-B
Bedankt voor je reactie, Dida.

Nog even afwachten. Weet je toevallig wanneer The Bouncer/Lukas met J.C. Van Damme en Attrition met Steven Seagal in Nederland uitkomen?

Zie je reactie tegemoet. Alvast bedankt!

avatar van Ras-B
Abduction, zojuist gezien en wederom genoten van Scott Adkins. Het verhaal is redelijk, speciaf effects kondem beter. Maar mooi gechoreografeerde martial arts van Tim Mann als Fight Choreographer. Al met al iets minder dan Triple Threat en Accidental Man maar zeker goed genoeg. 4 sterren voor Abduction.

avatar van schumacher
Redelijke film, het begon goed, derna zakte het wat in, teveel dom geleuter, derna was het weer beter met hier en daar leuke gevechtscenes. Wel niet de beste film met Adkins.
Die vorige film van in een cafe vond ik veel beter.

avatar van boemboem27
is geen onaardige film om een keertje gezien te hebben
deze aktiefilm gecombineerd met sf vond ik best wel geslaagd.
vele mooie martial arts scenes.

Tjonge, geven mensen echt 3 en 4 sterren als score. Dit was weer een matige film.