Love on Safari (2018)

Canada
Romantiek

geregisseerd door Leif Bristow
met Lacey Chabert, Jon Cor en Brittany Bristow

Webdesigner Kira erft een prachtig dierenreservaat in Zuid-Afrika. Ze twijfelt of ze het reservaat wil verkopen en besluit er een kijkje te nemen. Kira ontmoet er de aantrekkelijke boswachter Tom, die precies het tegenovergestelde is van haar stabiele vriend. Samen met Tom en Ally, een andere boswachter, verkent Kira de omgeving. Ondertussen wordt zij verliefd op Tom.

Dominootje
Olifanten! Verder prima rom!