Hover (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door Matt Osterman
met Cleopatra Coleman, Shane Coffey en Craig muMs Grant

De nabije toekomst. Door problemen met het milieu zijn veel gebieden onvruchtbaar en doet er zich op de gehele planeet een tekort aan voedsel voor. Een nieuw type drones is nog de enige manier om succesvol voedsel te oogsten. Claudia en haar mentor John zijn twee mensen die zich om anderen bekommeren. De problemen beginnen wanneer John een mysterieuze dood sterft. Hebben de drones er misschien iets mee te maken?