Time Will Tell (2018)

Nederland
Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Tonnie Dinjens
met Louisa Connolly-Burnham, McKell David en Louise Breckon-Richards

De rebelse tiener Kim Temple heeft last van een vervelende aandoening waarbij ze in stressvolle situaties telkens flauw valt. Deze situaties komen steeds vaker voor wanneer ze hoort dat haar criminele vader eerder vrij zal komen uit de gevangenis. Alles verandert echter wanneer Kim erachter komt dat zij de gave heeft om terug te blikken in de tijd wanneer ze flauw valt. Met behulp van een vriend, gaat ze tot het uiterste om stressvolle momenten op te zoeken en bewijs te vinden tegen haar vader om hem in de gevangenis te houden. Maar gaat ze niet te ver, ten koste van haarzelf?