Chasing Bullitt (2018)

Alternatieve titel: GT 390

Biografie / Drama

geregisseerd door Joe Eddy
met Augie Duke, Jan Broberg en Chantz Simpson

Januari 1971. Hollywoodlegende Steve McQueen maakt met tegenzin een deal met zijn agent. Hij kiest zijn volgende rol op één voorwaarde: zijn agent moet hem helpen de iconische Ford Mustang GT 390 te vinden uit zijn baanbrekende film Bullitt. Op zijn reis terug naar Los Angels door de woestijn overdenkt Steve zijn triomfen en verliezen. Een afbrokkelend huwelijk, therapie, financiële problemen en een tanende carrière. Terwijl Steve uiteindelijk de locatie van de auto ontdekt, wordt hij geconfronteerd met iets dat veel betekenisvoller is.