The Misandrists (2017)

Duitsland
Komedie / Drama

geregisseerd door Bruce La Bruce
met Susanne Sachße, Til Schindler en Viva Ruiz

Volker is gewond aan zijn been en strompelt door het bos. Hij wordt achtervolgd door de politie en hun honden. Als hij aan de rand van het bos twee vrouwen tegenkomt, nemen die hem in bescherming. Volker wordt ondergebracht in een nabijgelegen huis. Maar daar blijken zich vreemde praktijken af te spelen.

gauke vond het niks en ik kon er eigenlijk ook geen chocola van bakken. Een komedie? Hoe heet dat ook al weer in die reclame: Duitsers maken geen grappen. Het zou misschien sexy of prikkelend moeten zijn, zo'n klooster met een lesbische strijdgroep, maar de dames gaan niet echt met elkaar in de weer. Het is allemaal nogal braafjes, met een beetje gore op het eind. Geen idee wat die Bruce La Bruce wilde met deze film.