Supercon (2018)

geregisseerd door Zak Knutson
met Ryan Kwanten, Maggie Grace en Mike Epps

Het is weer weekend, en er staat een comic conventie voor de deur voor voormalig tv-acteur Keith Mahar. Keith sluit zich schoorvoetend aan bij zijn goede vrienden, tekenfilmacteur Matt, stripboektekenaar Allison en 80's tv-ster Brock, die ook op de conventie werken. Maar wanneer Keith's voormalige co-ster Adam King besluit de groep te laten ontslaan en verbannen uit de conventie met de hulp van de congrespromotor zijn ze niet blij. De vrienden besluiten daarom om King en de promotor op de meest epische manier denkbaar neer te halen.