Mountain Fever (2017)

Frankrijk / Verenigd Koninkrijk
Thriller / Drama

geregisseerd door Hendrik Faller
met Tom Miller, Anya Korzun en Julien Caplan

Een dodelijk griepvirus houdt Europa in zijn greep. Jack is een jongeman die in de Alpen woont en prima voorbereid is op de kou. De problemen beginnen wanneer Kara bij hem inbreekt. Zij wil zijn voedselvoorraad, die al behoorlijk ingekrompen is. Wanneer er plotsklaps een groepje zieken voor de deur staat, slaan Jack en Kara de handen ineen.

• vanaf 24 oktober te koop op dvd