What Separates Us (2016)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Bryan Ferriter
met Bryan Ferriter, Shannon Mary Dixon en Nathan Mills

Het leven van voormalig renner Danny werd een stuk minder leuk nadat hij zijn ouders verloor. Hij is gestopt met rennen, drinkt veel en leeft alleen nog maar voor zijn vrienden. Danny fleurt op wanneer hij in contact komt met Parker, een kunststudente die naar de lokale universiteit gaat. De twee krijgen een relatie.

avatar van missl
Stoere jongen wordt verliefd op een net meisje maar hij kan toch zijn stoere leven niet achter zich laten. Dit terwijl er op de achtergrond hippe indie muziek speelt. 13 in een dozijn.