Landrauschen (2018)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Lisa Miller
met Kathrin Wolf, Nadine Sauter en Heidi Walcher

Na jaren door te spartelen met bijna geen geld en geen zinvol doel in het leven, is Toni nu eind in de twintig en heeft ze een identiteitscrisis. Een erfenis is een welkom excuus om haar kosmopolitische leven achter zich te laten en terug te keren naar het dorp met zijn enge beslotenheid dat ze ooit was ontvlucht. Maar dit nieuwe begin gaat totaal mis. Als stagiair bij de regionale krant voelt ze zich totaal ondergewaardeerd en thuis geven haar bemoeizieke ouders haar nauwelijks ruimte om te ademen. Gelukkig ontmoet ze de grappige Rosa van wie ze steun krijgt.