Dead Ant (2017)

1 stem

Komedie / Horror

geregisseerd door Ron Carlson
met Tom Arnold, Sean Astin en Martin Blasick

Een glam metal-band die lijkt uitgezongen woont een muziekfestival bij in het midden van de Californische woestijn. Maar eerst maken ze een ommetje om geestverruimende middelen in te slaan bij een wijze oude indiaan. Hij waarschuwt hen: zolang je high bent kun je maar beter geen vlieg kwaad doen, anders zullen de gevolgen verschrikkelijk zijn. Als een van hen tegen beter weten in een mier lastigvalt, worden ze aangevallen door moordzuchtige mieren.

avatar van Corcicus
Trailer is alleszins vet!