• 8.604.142 stemmen

Same Time Next Week (2017)

Komedie / Romantiek | 86 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Monika Mitchell

Met onder meer: Jewel Staite, Travis Milne en Stephanie Bennett

IMDb beoordeling: 6,3 (537)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Same Time Next Week

Sinds de dood van haar man negen maanden geleden, heeft Sarah zich voorgenomen om zijn bucket list af te werken. Na een ongeluk met haar scooter belandt Sarah in het ziekenhuis, waar ze wordt verzorgd door dokter en weduwnaar Ryan McCormick. Deze ontmoeting zal hun leven voorgoed veranderen.

imageimageimageimage

avatar van dalma

dalma

Valt best te pruimen, maar toch een beetje te langdradig.

avatar van Creative-lady

Creative-lady

Ik vond het wel mooi om naar te kijken. Toen Ryan de ketting van zijn vrouw afdeed, kreeg ik tranen in mijn ogen. Dat vond ik zo emotioneel. Dat Maggy eerst Sarah niet geloofde, vond ik niet leuk, omdat ze de beste vriendinnen waren. Wat ik niet begreep was dat Sarah en Ryan elke zondag naar het kerkhof gingen voor hun man/vrouw. Maar daarna, als ze bij elkaar waren, lachten ze. (verdriet hebben voor iemand die gestorven is en dan kort daarna lachen?). Maar verder was het een mooie film.