St. Bernard Syndicate (2018)

Alternatieve titels: Sankt Bernhard Syndikatet | The St. Bernard Syndicate

Denemarken

geregisseerd door Mads Brügger
met Frederik Cilius Jørgensen, Rasmus Bruun en Flemming Sørensen

Frederik en Rasmus kennen elkaar van een internaat in Denemarken en geen van hen is echt succesvol gebleken in het leven. Nu, 15 jaar later, ontmoeten ze elkaar en willen ze een fokcentrum voor honden oprichten. De twee partners hebben ontdekt dat zogenaamde luxe honden zeer populair zijn bij de Chinese hogere klasse en daarom verwachten ze dat dit hun weg zal zijn naar een snelle en overweldigende rijkdom in China. Een sint-bernard van ruim 90 kilo genaamd Dollar reist met hen mee naar Chongqing. Al snel evolueert het hondenbedrijf op een onverwachte manier, terwijl de vriendschap tussen de twee Denen sterker wordt.