Requiem (2018)

Verenigd Koninkrijk
Thriller
345 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Kris Mrksa
met Lydia Wilson, Joel Fry en Sian Reese-Williams

Celliste Matilda wil graag het mysterie rond de zelfmoord van haar moeder oplossen. Ze gaat op een zoektocht om meer te weten te komen over het verleden van haar familie. Dit brengt haar bij een onheilspellend landhuis vol geheimen, tijdens een donkere en gevaarlijke reis terug in de tijd.

Heel vaag, maar op zich geinig

avatar van jippie2010