Rumbos (2016)

Spanje
Drama / Romantiek

geregisseerd door Manuela Burló Moreno
met Karra Elejalde, Pilar López de Ayala en Carmen Machi

Tijdens een lange zomernacht in augustus beleven een aantal personen levensveranderende momenten in Barcelona. Lucía wordt door haar vriendje Iván na drie jaar in de steek gelaten. Paco durft de vrouw van zijn dromen niet over zijn gevoelens te vertellen. Koke en Luisito zijn twee tieners die een auto gestolen hebben. Alberto begint aan een nieuw leven compleet met nieuwe baan en vriendin. Taxichauffeur Pedro realiseert zich dat hij problemen heeft met zijn vrouw María. Geen van allen weten dat hun levens zich vanavond op de een of andere manier zullen kruisen.