La Finale (2018)

1 stem

Frankrijk / België

geregisseerd door Robin Sykes
met Thierry Lhermitte, Rayane Bensetti en Émilie Caen

De hele familie Verdi moet zorgen voor Roland, de grootvader, die de laatste tijd een beetje gek geworden is. JB, de tiener van het gezin, heeft echter maar één doel: naar Parijs gaan om zijn basketbalfinale te spelen. Maar zijn ouders, die dit weekend vastzitten, vragen hem om dat op te geven om zijn grootvader in de gaten te houden. JB besluit hem mee te nemen... Tijdens deze reis zal er niets gebeuren zoals gepland...