Place Publique (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Agnès Jaoui
met Agnès Jaoui, Jean-Pierre Bacri en Léa Drucker

Castro, ooit een tv-ster, is nu een animator op de terugweg. Vandaag leidt zijn chauffeur, Manu, hem naar de housewarming party van zijn oude producer en vriendin Nathalie, die naar een prachtig huis in de buurt van Parijs is verhuisd. Hélène, de zus van Nathalie en ex-vrouw van Castro, is ook uitgenodigd. Toen ze jong waren, deelden ze dezelfde idealen, maar succes veranderde Castro in een pragmaticus (of liever cynicus) terwijl Hélène trouw bleef aan haar overtuigingen...