• 11.288 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Alex Pettyfer

Met onder meer: Jennifer Morrison, Alex Pettyfer en Nicola Peltz Beckham

Gesproken taal: Engels

Plot Back Roads

De jonge Harley Altmyer zit vast in het bos van Pennsylvania waar hij de zorg op zich draagt over zijn drie jongere zussen. Hun vader, die mishandelend gedrag vertoonde, is dood terwijl hun moeder achter tralies zit. Familiegeheimen en onuitgesproken waarheden dreigen hem van binnenuit te verteren. Een lichtpunt in zijn leven is zijn buurvrouw Callie Mercer op wie hij verliefd is.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

BBarbie

Familiedrama over een disfunctioneel gezin, dat van de ene crisis in de andere rolt mede omdat achterbaks en eigengereid gedrag de norm lijkt te zijn. Bij vlagen heftig, maar het verloop van het verhaal is helaas te onrustig om de opgebouwde spanning continu vast te houden.

De grotendeels onbekende cast doet het best aardig. Vooral (miljardairsdochter) Nicola Peltz weet op uitbundige wijze de aandacht op zich te vestigen.

stinissen (crew films & series)

Uitstekende film over ellende nog meer ellende en misbruik om depressief van te worden.

avatar van schumacher

schumacher

Ik heb al enorm veel films gezien en ook drama's maar ik moet al eens goed nadenken wanneer ik zo'n film als deze heb gezien en daarmee bedoel ik: dit was echt dramaaaaaaaaa.

Vd ene shit en miserie naar de andere met een hele familie die ze niet alle 5 op een rij hebben.

Begrijp me niet verkeerd: als je dergelijke ernstige feiten van die of die hebt moeten mee maken kan ik me voorstellen dat je daar echt een trauma van opgelopen hebt maar hier was het wel helemaal koekkoek haha.

De acteurs deden het best goed.

De grote zus is wel een schoon madam .

Hoe raar de film ook was en er ne hoek van af is vond ik deze film best aardig en boeiend om naar te kijken.

avatar van Noodless

Noodless

Bijzonder verhaal met een opvallend sterke depressieve inhoud gespeeld door depressieve karakters. Het verhaal wordt wel zeer traag opgebouwd waardoor de aandacht niet overal even sterk aanwezig blijft. Nicola Peltz speelt de sexy zus Amber van Alex Pettyfer ( Harley Altmyer ) die gaandeweg wegkwijnt in de traumatische wereld van zijn familie. Een schokkend drama dat je niet kunt vatten. 6/10

avatar van MBSL

MBSL

Geen vrolijke film. Wordt aardig in geacteerd maar het verhaal werd ongeloofwaardiger naarmate de film vorderde.
Moeder neemt de schuld van een moord gepleegd door haar dochter op zich en daarna doet haar zoon hetzelfde voor een andere dochter

avatar van kinkymen

kinkymen

Een drama in de diepste zin van het woord. Aan het einde vielen de puzzelstukjes in elkaar betreffende het gedrag van de kids. Goed geacteerd

avatar van AngelicV

AngelicV

Zwaar getraumiseerd beweegt de hoofdrolspeler zich door zijn leven in een Amerikaanse community. Langzaam aan komt de werkelijkheid van ieder persoon boven drijven. Al met al goede schets van de misère van wat kinderen meemaken als een ouder de "weg" kwijt is en vervalt in excessief gedrag wat leidt tot een opeenstapeling van trauma's, zodat het leven overleven wordt, gekoppeld aan primaire emoties. Aan het eind ontspoort de film daar er geen verder onderzoek wordt gedaan en de psychologe ook niet wordt gekend in deze daar zij wel de kinderen onder consult had. Jammer... gemiste kans.