• 8.297.776 stemmen

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • meJane Bekijk via meJane
    (1e film kosteloos)

Plot Back Roads

De jonge Harley Altmyer zit vast in het bos van Pennsylvania waar hij de zorg op zich draagt over zijn drie jongere zussen. Hun vader, die mishandelend gedrag vertoonde, is dood terwijl hun moeder achter tralies zit. Familiegeheimen en onuitgesproken waarheden dreigen hem van binnenuit te verteren. Een lichtpunt in zijn leven is zijn buurvrouw Callie Mercer op wie hij verliefd is.

imageimageimageimageimage

Social Media

BBarbie

Familiedrama over een disfunctioneel gezin, dat van de ene crisis in de andere rolt mede omdat achterbaks en eigengereid gedrag de norm lijkt te zijn. Bij vlagen heftig, maar het verloop van het verhaal is helaas te onrustig om de opgebouwde spanning continu vast te houden.

De grotendeels onbekende cast doet het best aardig. Vooral (miljardairsdochter) Nicola Peltz weet op uitbundige wijze de aandacht op zich te vestigen.

stinissen (crew films & series)

Uitstekende film over ellende nog meer ellende en misbruik om depressief van te worden.

avatar van schumacher

schumacher

Ik heb al enorm veel films gezien en ook drama's maar ik moet al eens goed nadenken wanneer ik zo'n film als deze heb gezien en daarmee bedoel ik: dit was echt dramaaaaaaaaa.

Vd ene shit en miserie naar de andere met een hele familie die ze niet alle 5 op een rij hebben.

Begrijp me niet verkeerd: als je dergelijke ernstige feiten van die of die hebt moeten mee maken kan ik me voorstellen dat je daar echt een trauma van opgelopen hebt maar hier was het wel helemaal koekkoek haha.

De acteurs deden het best goed.

De grote zus is wel een schoon madam .

Hoe raar de film ook was en er ne hoek van af is vond ik deze film best aardig en boeiend om naar te kijken.

avatar van Noodless

Noodless

Bijzonder verhaal met een opvallend sterke depressieve inhoud gespeeld door depressieve karakters. Het verhaal wordt wel zeer traag opgebouwd waardoor de aandacht niet overal even sterk aanwezig blijft. Nicola Peltz speelt de sexy zus Amber van Alex Pettyfer ( Harley Altmyer ) die gaandeweg wegkwijnt in de traumatische wereld van zijn familie. Een schokkend drama dat je niet kunt vatten. 6/10