Back Roads (2018)

Drama / Thriller

geregisseerd door Alex Pettyfer
met Jennifer Morrison, Alex Pettyfer en Nicola Peltz

De jonge Harley Altmyer zit vast in het bos van Pennsylvania waar hij de zorg op zich draagt over zijn drie jongere zussen. Hun vader, die mishandelend gedrag vertoonde, is dood terwijl hun moeder achter tralies zit. Familiegeheimen en onuitgesproken waarheden dreigen hem van binnenuit te verteren. Een lichtpunt in zijn leven is zijn buurvrouw Callie Mercer op wie hij verliefd is.

Familiedrama over een disfunctioneel gezin, dat van de ene crisis in de andere rolt mede omdat achterbaks en eigengereid gedrag de norm lijkt te zijn. Bij vlagen heftig, maar het verloop van het verhaal is helaas te onrustig om de opgebouwde spanning continu vast te houden.
De grotendeels onbekende cast doet het best aardig. Vooral (miljardairsdochter) Nicola Peltz weet op uitbundige wijze de aandacht op zich te vestigen.