Iconoclast (2012)

Fantasy

geregisseerd door Sean-Michael Argo
met Stellar Kristel, Sean-Michael Argo en Petra Grace

'Iconoclast' vertelt het verhaal van een eenzame krijger die dankzij een duistere godin kan herrijzen. Hij wordt de wildernis ingestuurd om alle oude goden te vermoorden. De krijger kan op deze wijze de krachten van de oude goden overnemen en de duistere godin wordt op deze manier in staat gesteld de krijger in te zetten als machtig wapen in haar strijd tegen een aantal ridders die op kruistocht zijn.