Union Leader (2017)

Canada / India

geregisseerd door Sanjay Patel
met Rahul Bhat, Tillotama Shome en Zala Akash

Vertelt het verhaal van Jay, die zijn droom van onderwijs opgaf om voor zijn gezin te zorgen toen hij jong was en wordt achtervolgd door het verlies van een toekomst die niet zou zijn. Maar hij is vastbesloten om de cyclus van armoede te beëindigen en een beter leven te bieden voor zijn gezin. Jay moet vechten om zijn familie elke minuut in leven te houden. Levend in armoede en geconfronteerd met de dreigende mogelijkheid van de dood, moet Jay worstelen met zakelijke hebzucht en de constante gevaren van zijn financiële situatie.