La Regola del Piombo (2014)

Alternatieve titel: The Rule of Lead

Italië
Thriller / Fantasy

geregisseerd door Giacomo Arrigoni
met Gledis Cinque, Marco Continanza en Antonio Carlucci

Humphrey is een geest en was toen hij nog leefde een moordenaar. Hij zwerft op de aarde rond, maar wil zichzelf bevrijden zodat hij het geestenrijk kan betreden. Lara is een eenzaam tienermeisje dat door haar ouders genegeerd wordt. Humphrey zoekt contact met Lara, zodat hij samen met haar twee ontvoerde kinderen kan bevrijden. Deze worden vastgehouden door enkele criminelen in een oud landhuis.