La Mort dans l'Âme (2018)

Alternatieve titel: Death in the Soul

Frankrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Xavier Durringer
met Didier Bourdon, Hugo Becker en Flore Bonaventura

Marc Lagnier bekent de moord op zijn zoon, maar weigert enige uitleg te geven. Hij is schuldig en dat is dat: geen behoefte om verder onderzoek te doen. Tristan Delmas, een ambitieuze jonge advocaat, wordt aangesteld om Marc te verdedigen tegen diens wil. Op zoek naar de waarheid kijkt Tristan binnen de familie Lagnier en onthult duistere kanten en zaken die onuitgesproken zijn. Hij realiseert zich ook dat zijn onderzoek verband lijkt te hebben met een politie-onderzoek naar de moordenaar op jonge vrouwen.