Behind the Curtain: Todrick Hall (2017)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Katherine Fairfax Wright
met Todrick Hall, Chester Lockhart en Wayne Brady

Todrick Hall is een Amerikaanse zanger, acteur, danser, regisseur, drag queen, choreograaf en populaire YouTube-persoonlijkheid, bekend om zijn campy muziekvideo’s. De documentaire biedt een kijkje in zijn persoonlijkheid en neemt de kijker mee achter de schermen van zijn meest ambitieuze project tot nu toe: de autobiografische musical Straight Outta Oz.