Followers (2017)

Alternatieve titel: Followed

Thriller

geregisseerd door Ryan Justice
met Amanda Delaney, Justin Maina en Sean Michael Gloria

Brooke en Caleb vormen een koppel en zijn bekend geworden door sociale media. Ze hebben iets te vieren en gaan kamperen in een bos in Florida. Het tweetal legt alles op camera vast voor hun fans. De problemen beginnen wanneer Brooke en Caleb tot de ontdekking komen dat ze gevolg worden. Ze hebben geen bereik met hun mobiele telefoons en worden daardoor op zichzelf aangewezen.